Ferdi Tayfur Albümleri Ve Sarkıları

~
Ferdi Tayfur Albümleri Ve Sarkıları

Ferdi Tayfur Albümleri Ve Sarkıları isimleri - Ferdi Tayfur Full Albümleri Ve Sarkılar - Ferdi Tayfur albümü tamamı





Ferdi Tayfur Albümleri Ve Sarkılari :


Ferdi Tayfur Adananin Barajinda Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Askinla Beni Öldürdün Agzi Olan Söyler


Ferdi Tayfur Birgün Sende Öleceksin Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Bu Kara Sevda Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Derdim Nedir Sormuyorlar Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Dilek Kapisi Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Dünya Ahret Kardesimsin Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Kaybolan Baharin Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Leyla Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Melekler Güler Yüze Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Nasihat Agzi Olan Söyler


Ferdi Tayfur Serseri Dediler Gücenmedim Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Tatli Cingenem Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Tersine Döndü Carkim Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Vazgec Felek Agzi Olan Söyler

Ferdi Tayfur Teselli Ariyorum Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Aglamazsam Uyuyamam Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Almanya Treni Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Ask Yarasi Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Bitmeyen Cilem Ekmek Parasi


Ferdi Tayfur Ekmek Parasi Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Garip Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Murat Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Nedir Benim Gunahim Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Ölsem De Bir Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Sen De Öleceksin Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Tersine Döndü Carkim Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Aglamayan Ne Bilir Ekmek Parasi

Ferdi Tayfur Sen Benden Dertlisin Allahim Sen Bilirsin


Ferdi Tayfur Sanmaki Yasiyorum Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Öyle Sirinsin Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Kapa Perdelerini Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur insanim insan Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Hatiralar Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Gel Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Bu Sehrin Geceleri Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Avareyim Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Asik Oldum Allahim Sen Bilirsin


Ferdi Tayfur Arayacaksin Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Allahim Sen Bilirsin Allahim Sen Bilirsin

Ferdi Tayfur Yuvasiz Kuslar Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Benim Gibi Sevenler Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Derbeder Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Durdurun Dunyayi Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Enstrumental 1 Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Enstrumental 2 Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Gonul Oyunu Almanya Konseri


Ferdi Tayfur Huzurum Kalmadi Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Mapushane Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Merak Etme Sen Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Soz gecmiyor Gonlume Almanya Konseri

Ferdi Tayfur Batan Gunes Almanya Konseri

Ferdi Tayfur 4. Vefasiz (Bayram Senpinar) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 1. Su Basima Gelene Bak (Ferdi Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 12. Sevdigim (Meral Celik) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 3. Sende (Necla Nazir) Arabesk Rüzgari


Ferdi Tayfur 9. Sarhos Ellerim (Necla Nazir Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 8. Kader Kurbaniyim (Ferdi Tay Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 11. Gönül Defteri (Nazli) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 6. Duydunuz Mu (Meral Celik) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 10. Canim Dediklerim (Bayram S Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 2. Beni Aglatmaya (Ferdi Tayfu Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 7. Azap (Ferdi Tayfur) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur 5. Ask Mevsimi (Necla Nazir) Arabesk Rüzgari

Ferdi Tayfur Kime Dert Yanayim Baharimsin Kisimsin


Ferdi Tayfur Baharimsin Kisimsin Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Bize Degmeyen Bin Yasasin Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Cok Gec Anladim Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Esir Olmusum Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Gec Ömrümün Taze Caginda Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Kadehte Teselli Buldum Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Kardes Bizim Neyimize Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Askinla Zehir icerim Baharimsin Kisimsin

Ferdi Tayfur Beni Düsün Banada Söyle


Ferdi Tayfur Unutmak istiyorum Banada Söyle

Ferdi Tayfur Sevdali Gözlerim Banada Söyle

Ferdi Tayfur Sen Olacaktin Banada Söyle

Ferdi Tayfur Ne Oldu Banada Söyle

Ferdi Tayfur Gelirsen Banada Söyle

Ferdi Tayfur Esin Rüzgarlar Banada Söyle

Ferdi Tayfur Bana Da Söyle Banada Söyle

Ferdi Tayfur Cano Banada Söyle

Ferdi Tayfur Bunu Senden Beklemezdim Banada Söyle


Ferdi Tayfur Sabir Duasi Batan Günes

Ferdi Tayfur Ne Senden Gecerim Batan Günes

Ferdi Tayfur Kaybolan Günler Batan Günes

Ferdi Tayfur Kara Bahtim Batan Günes

Ferdi Tayfur Hayat Arkadasi Batan Günes

Ferdi Tayfur Hatirlarmisin Batan Günes

Ferdi Tayfur Garipler Cile Ceker Batan Günes

Ferdi Tayfur Bekledim Durdum Batan Günes

Ferdi Tayfur Batan Günes Batan Günes


Ferdi Tayfur Askimi Inkar Ettin Batan Günes

Ferdi Tayfur Aklimi Basimdan Aldin Batan Günes

Ferdi Tayfur Olur Mu Böyle Olur Mu Batan Günes

Ferdi Tayfur Tanrim Nasil Sevdim Bende Özledim

Ferdi Tayfur Sevda Yelleri Bende Özledim

Ferdi Tayfur Bende Özledim Bende Özledim

Ferdi Tayfur Sallanir Eller Mendiller Bende Özledim

Ferdi Tayfur Sabahi Olmayan Bende Özledim

Ferdi Tayfur Olsan Benim Yerimde Bende Özledim


Ferdi Tayfur Kara Gurbet Bende Özledim

Ferdi Tayfur isyan Etme Diyorlar Bende Özledim

Ferdi Tayfur Hasret Sancisi Bende Özledim

Ferdi Tayfur Yaraliyim Dertliyim Bende Özledim

Ferdi Tayfur Günaha Girme Bende Özledim

Ferdi Tayfur Dertsiz Olsam Icermiydim Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Almanya Treni Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Beddua Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Benim Gibi Sevenler Benim Gibi Sevenler


Ferdi Tayfur Hatira Defteri Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Hayat Adami Oldum Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Inanmadin Sevdigime Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Kaderimsin Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Kalp Yarasi Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Sevgili Yarim Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Yagmur Gözyasi Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Alistim Benim Gibi Sevenler

Ferdi Tayfur Anlami Olmaz Bir Avuc Gözyasi


Ferdi Tayfur Yapragi Dökülen Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Sevginin Otesinde Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Senin Yerine Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Seherin Vaktinde Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Hayat Adami Oldum Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Günaha Girme Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Dert Kitabi Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Bir Damla Ates Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Bir Avuc Gozyasi Bir Avuc Gözyasi


Ferdi Tayfur Zalim Sevgilim Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Allah Acisin Bana Bir Avuc Gözyasi

Ferdi Tayfur Dokunmayin Bana Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Sendin O Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Saclarini Savur Da Gel Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Kadinim Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Garson Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Garibim Bu sehirde Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Eyvallah Bir Demet Gül


Ferdi Tayfur Bekle Beni Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Elim Kolum Bagli Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Soramadim Bir Demet Gül

Ferdi Tayfur Sabir Duasi Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Nerelerdesin Sultanim Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Ne Senden Gecerim Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Kara Vijdanli Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Seyyah Oldum Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Uzaklara Sesim Duyulmuyor Ki Bitmeyen Cile


Ferdi Tayfur Bir Türlü Aklimdan Cikmiyorsun Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Bitmeyen Cile Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Bosuna Gizleme Benden Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Dünya Mi Karanlik Bitmeyen Cile

Ferdi Tayfur Bos Ver Diyorlar Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Bu Gece Dügün Var Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Ihtiyar Dostum Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Iki Gözüm Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Nasil Bakarsin Bu Gece Dügün Var


Ferdi Tayfur Söyle Bana Doktor Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Utaniyorum Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Bu Dunyanin Derdi Bitmez Bu Gece Dügün Var

Ferdi Tayfur Yüregimde Yare Var Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Bu Son Sabah Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Söz Veriyorum Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Benim Aklim Alacaksin Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Allah Acisin Bana Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Seherin Vaktinde Bu Son Sabah


Ferdi Tayfur Sanma Sana Dönerim Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Ne Dersin Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Merak Etme Sen Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Mecburen Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Felegi Isine Bak Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Bu Gece Meyhanede Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Icime Dogmustu Sanki Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Koparma Gülleri Bu Son Sabah

Ferdi Tayfur Ah Bir Cocuk Olsaydim Canina Okuyacagim


Ferdi Tayfur Suc Benim Mi Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Sevdigim Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Sende Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Naz Etme Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Geri Getir Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Gencligim Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Elveda Mutluluklar Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Anne Duy Sesimi Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Canina Okuyacagim Canina Okuyacagim


Ferdi Tayfur Bugün Sen Canina Okuyacagim

Ferdi Tayfur Uzadi Geceler Canina Okuyacagim

0 yorum:

Yorum Gönder